REKLAMA DOSTUPNÁ NA TĚCHTO MEDIÁLNÍCH NOSIČÍCH
![](http://active-media.cz/wp-content/uploads/2021/10/sopping-trolley_150x150px.png)
Shopping Trolley
![](http://active-media.cz/wp-content/uploads/2021/10/citylight_150x150px.png)
Digital Media
![](http://active-media.cz/wp-content/uploads/2021/10/in-store-radio_150x150px.png)
In-store Radio
![STA_voziky](http://active-media.cz/wp-content/uploads/2022/11/STA_voziky-scaled.jpg)
Shopping Trolley Advertisement (STA)
Reklama na čele nákupního vozíku
Reklama na nákupním vozíku je exkluzivním typem reklamy. Působí lépe než ostatní typy mediálních nosičů, a to z prostého, ale důmyslného důvodu: v každém supermarketu nebo hypermarketu používají zákazníci nákupní košíky a neobejdou se bez nich. Jsou praktickým nákupním nástrojem, který je provází celým nákupním centrem. Reklama je umístěna na přední straně nákupního košíku, a to zevnitř i z vnější strany, takže je neustále viditelná pro všechny nakupující – ty, kteří košíky tlačí, i pro ty, kteří je míjejí.
Právě proto je reklama na nákupním vozíku jednou z nejúčinnějších typů reklam.
Toto jsou výhody reklamy na nákupním vozíku:
- neunikne ničí pozornosti
- je vysoce efektivní a soustavná
- osloví lokální zákazníky
- dá se dobře zacílit
- dostupné na prodejnách TESCO, ALBERT a TERNO
![instore-radio](http://active-media.cz/wp-content/uploads/2022/11/instore-radio.png)
In-store Radio (IR)
Každý Vás slyší.
In-store Radio je vysílaný hudební a informační program, který zpříjemní nákup zákazníkům a zároveň informuje o nabídkách. V tomto reklamním prostředí můžeme cíleně vysílat Vaše lokální reklamní spoty.
Výhody reklamního spotu v In-store radiu:
- spoty jsou oblíbené medium
- rádiové spoty docílí vysoké pozornosti
- vysílání reklamního spotu každou hodinu
- dostupné na prodejnách TESCO, ALBERT a MAKRO
![digital_media](http://active-media.cz/wp-content/uploads/2022/11/digital_media-scaled.jpg)
Digital Media Advertisement (DMA)
Reklama na velkoformátových LED obrazovkách
Obrazovky jsou umístěny u pokladen a na nejfrekventovanějších místech prodejny. Na obrazovkách běží reklamní spoty v krátkých smyčkách, díky tomu umožňují výbornou viditelnost grafiky po celý den. Spolu s kvalitním grafickým rozlišením působí mimořádně atraktivně pro cílovou skupinu.
Výhody reklamního spotu na digitálních obrazovkách:
- jediné digitální medium na prodejní ploše
- spot je vysílán 7 dní v týdnu, 360 dní v roce
- dostupné na 20 vybraných hypermarketech ALBERT a prodejnách MAKRO